Livrare
Livrăm produsele direct la tine acasă
1. TAXA DE TRANSPORT
Taxa pentru livrările prin curier rapid Fan Courier este de 21,24 RON către orice localitate din România pentru comenzi mai mici de 200 Ron și este valabil pentru colete în limita a 1 kg. În cazul coletelor ce depășesc 1 kg, se va percepe 1 Ron plus TVA pentru fiecare kg suplimentar pentru localitățile acoperite de Fan Courier Express S.R.L., iar pentru celelalte localități se va percepe un cost pentru kilometri suplimentari.
Comenzile cu o valoare mai mare de 200 RON beneficiază de transport GRATUIT.
www.party-store.eu livrează produsele sale în orice țară din U.E. Comenzile plasate din țările U.E. vor fi preluate telefonic. Costul livrărilor în afara României diferă în funcție de destinație și greutate, iar acesta vă va fi comunicat după confirmarea comenzii.
2. DURATA LIVRĂRII
În situația în care colaboratorii noștri ne vor anunța că există posibilitatea întârzierii livrărilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.
Obs: Comenzile înregistrate în fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucrătoare. Comenzile efectuate în zilele de Vineri după ora 15.00, Sâmbată și Duminică, vor fi expediate în cursul zilei de Luni.
Pentru comenzile livrate sâmbătă, agenția Fan Courier va percepe o taxă suplimentară de 6 lei + TVA pentru orice livrare. Taxa va fi achitată direct agentului livrator.
3. CUM PROCEDĂM PENTRU A OBȚINE INFORMAȚII LEGATE DE COLETUL EXPEDIAT?
Este simplu.
Pentru a afla informații despre livrarea unui colet vă rugăm verificați dacă ați primit de la noi prin e-mail numărul de AWB și data acestuia. Dacă acestea au fost trimise înseamnă că livrarea a plecat de la noi și orice informații se pot obține de la firma de curierat comunicând numărul și data AWB-ului din email sau la numărul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier, ori prin opțiunea AWB tracking.
De asemenea puteți contacta direct curierul, sunând la numărul de telefon primit în SMS-ul pe care firma Fan Courier îl trimite la numărul de telefon trecut în comandă.
În momentul în care ați primit AWB-ul, comanda plasată nu mai poate fi anulată, deoarece coletul a intrat deja în posesia firmei de curierat.
Documentele legale (factura) vă sunt predate/ trimise în format fizic odată cu comanda în cazul în care ați solicitat acest lucru. Factura se poate descarcă și din contul dvs. Vă rugăm să verificați și să sesizați în scris lipsa oricărui document în momentul primirii coletului.
De asemenea, firma de curierat este obligată să vă întocmească o chitanță cu suma de achitat (suma de pe factură) în cazul comenzilor cu plata ramburs. Dacă nu ați primit chitanța, vă rugăm să o solicitați de la curierul care face livrarea.
În momentul recepționării coletului vă rugăm să verificați integritatea coletului primit.
Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, este murdar, rupt, tăiat, desigilat sau ud refuzați primirea coletului, iar curierul va întocmi un proces verbal potrivit acestei situații. De asemenea, vă rugăm să ne anuntați telefonic cât mai repede pentru a lua la cunoștință si a rezolva aceasta situație.
4. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ DORIȚI SĂ REDIRECȚIONAȚI COLETUL SPRE ALTĂ ADRESA DECÂT CEA INIȚIALĂ?
Dacă ați plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastră a fost preluat de curier, există posibilitatea schimbării adresei de destinație.
În cazul în care se dorește schimbarea adresei, dar orașul de livrare și destinatarul nu se schimbă, atunci redirecționarea se face gratuit.
În cazul în care se dorește livrarea în alt oraș sau la alt destinatar, se va percepe o taxă suplimentară de 21,24 ron, respectiv km suplimentari (dacă este cazul). Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar, la livrarea coletului.